Paine de secara

Painea este pasiunea mea de ceva timp, in Decembrie se implinesc patru ani de cand am inceput sa-mi coc painea. Pentru mine painea este ceva deosebit, satisfacator…Va povesteam mai devreme ca ieri am petrecut mai tot timpul in bucatarie, pe langa diplomat am facut si o paine de secara, astazi mai mult pe noul meu blog.

Inca de la inceput am fost atras de painea cu o mare cantitate de apa in compozitie, undeva pe la 70-80%, cel putin pe acestea le-am putut controla, la cele peste 80% ai nevoie de mixer. Aceasta paine are un timp indelungat de dospire de12 ore. Reteta este foarte simpla: se amesteca 3 masuri cu faina de paine,1 masura faina de secara, 2 masuri cu apa, un sfert lingurita drojdie uscata si o lingurita si un sfert cu sare.

Sper sa va placa….

P.S. Acum si la comanda.

 

Leave a Reply

