Diplomat

Ca si Cremsnitul, Diplomatul imi aminteste de copilarie, erau preferatele mele, nu ca acum nu ar mai fi…..

Azi dimineata am terminat prajitura de ornat, nu am mai copt de o saptamana, dar ieri am petrcut aproape toata ziua in bucatarie.

Pentru pandispan am frecat 8 oua cu 250gr zahar, pe Bain-Marie pana s-au ingrosat si au capatat o culoare pala, am adaugat 250gr faina incorporand cu grija incercand sa nu pierd prea mult volum iar la final 50gr unt topit. Am copt foaia la 180 grade timp de 15-20 minute.

Pentru crema am folosit crema de la Cremsnit, 10gr gelatina,fructe(ananas,mandarina) baton vanilie si frisca.Blatul ce insiropeaza, se adauga crema, se orneaza cu frisca si fructe.

Pofta buna!

This slideshow requires JavaScript.

P.S. Acum si la comanda.

Leave a Reply

